Ett riktigt jävla praktarsel

ska till enköping idag :P:P:P får väl se om jag över lever... ska testa lite new shit som jag aldrig gort förut.. men men det ska va bra grejer iaf... sen krogen... sen ska jag hjälpa polarn och halvt slå ihjäl non... men mne vad gr man inte för polarna....? mmm det var min IRL_gudiga fredag? ni som läser lär ju göra något tråkigt som vanligt....

lördag da... mm drar till med flaskan igen, det får bära elr brista, supa skallen i bitar... da njuter iaf jag som mest.. haha nae var lite ironi i mina bok stäver där men ändå ska nog dra till med pavan gillar det så..

haha mmm skulle lekta col med firma bilen idag, drog i handbromsen i en Bensin mack så slog bilen runt ett varv :P skit kul men nära öronen att nåt hände...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback