Rakad

Rakade huvudet nyss.

Igår: en mindre lyckad utekväll i sthlm, dock rolig. Jag pratade med en "rocksnubbe" på rockklubben Anchor. Jag blev hursomhelst utslängd, obegripligt. Men då pratade jag med den här rocksnubben om mitt missnöje, jag frågade varför han trodde jag blev utslängd. Han sa: "Nej men så här är det, kolla på dig själv.. Passar du in här?" jag tyckte det eftersom jag hade jävligt roligt och det var förbannat bra musik. Men han sa: "Kolla på din frisyr och klädstil, du ser inte ut att passa på en rockbar, snarare borta på Stureplan." Jag blev upprörd, för jag vill inte ha något att göra med låtsasstekarna på Stureplan öht.

Så idag, rakade av håret, köpte rockkläder för 10 000:-... Nästa helg Anchor. Ses.

Kommentarer
Postat av: alexandra

hahahahahahahah

Postat av: Rasmus

JAG ORKAR INTE, JAG AVLIDER AV GARV!!!! HAHAHAHHAHA

2008-01-14 @ 09:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback