I CARE! I DO! UNLESS IT'S ABOUT ME.

Självupptagen? Nej, oftast inte. Men så fort någon börjar prata jobb bryter jag sakta ned personen i fråga. Jag sitter och jämför mig själv med diverse individer, deras framförhållning samt intelligens, och tänker; "haha, jag och Bill Gates kommer bli bästa polare." Om ni förstår vad jag menar.

Jag blir så besviken på dom flesta, som verkligen har det som krävs, potential, hjärna och allt vad Gud heter ang. success. Men det är just det, framförhållnigen, viljan, den saknas och vipps blir ni som vilken jävla idiot som helst.

Tänk noga efter den här fingervisningen, furthermore folks, sieg heil.


I will never forgive or forget, a constant reminder, your lifeless heart on a rope around my neck. A keepsake from this rusted love.  We are falling fast to the ground. I'd bite into your face just to be close to your eyes. I've discarded such beauty in a past lifetime - this princess of pain can be ended elegantly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback