Is it wrong to be strong?

What the hell am I trying to say... It is now time to make it unclear, to write off lines that don't make sense, one more special message to go, and then I'm done..!!!!

I LOVE MYSELF BETTER THAN YOU, I KNOW IT'S WRONG BUT WHAT SHOULD I DO?


Alltså, på bygget vi blev klara nyligen, huserade två stycken inredare tror jag att det var, en Harry Potter liknande nördjävel med brillor och svart krulligt hår samt en tjej som inte erhöll Guds gåva med utseendet direkt. Hur som haver, var eviga dag så fick den här olyckligt lottade tjejen bära stegen hela tiden, medans han bar pärmen... Hur jävla fel är inte det? Ett slag från mig, och jag lovar, han skulle bryta varenda ben i kroppen.

Sen det värsta jag sett någonsin, ännu en bögjävel, körde EN säck bruk på en pirra? Vad i helvete, jag bär två i famnen. Jag orkar inte omges av bögar. Var kan man hitta likasinnande, så perfekt stenhårda som en själv? JAG ÄLSKAR SMÄRTA OCH SMÄRTA ÄLSKAR MIG, JAG ÄR INTE ENS SÄKER PÅ ATT ORDET SMÄRTA FINNS I MITT VOKABULÄR, FÖR JAG KÄNNER DET INTE?!

Jag sitter och stirrar på mina knogar, som förövrigt redan ser förjävliga ut, men som nu ser ännu manligare ut. När vi igår skulle smälla på täcklocket under den putsade, ovala kanten eller hur jag ska säga, så träffade jag den kanten flera gånger, men likförbannat gav jag inte upp, efter x antal träffar och rinnande blod fick jag dit locket och jobbet blev slutfört. Smärta? Nej.

JAG HATAR folk som säger, "fan vad träningsvärk jag har" Det är som att säga, "fan vad otränad jag är!!!!!"

Så snälla gott folk, stoltsera inte med att ni är bögar.


Jag hoppas innerligen, att ni inte glömt världens bästa band, Nirvana!

http://www.youtube.com/watch?v=2hBkt-CnAv0

Kommentarer
Postat av: freddy

hehe rolig blogg skojja

2008-07-04 @ 13:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback