Jag dricker fittor som er till frukost.. Lol??

Så där ja, efter 25 000 ringda samtal för flytt av EL, Internet, adressändring och ta reda på mitt nya lägenhetsnummer är jag klar. Fan vad snygg en tjej lät i telefonen, jag tror hon var kåt? Vad tror ni?

- Hej mitt namn är Henrik Jonsson.

- Hej, mitt namn är Sandra och vad kan jag hjälpa dig med?

- Fantastiskt.

- Nå, vad vill du ha hjälp med?

- Jag vill flytta mitt stadsnät till en ny adress.

- Okej, då vill jag veta vilken adress.

- Nehe? Ärnäsvägen 21E.

- *Åååååh* stönade telefonisten.

- Vad försigår?

- Jag är kåt.

- Fantastiskt, hörs på stureplaneten jävla miljopartist.



Utöver att ringa dessa 25 000 samtal så ska jag tvätta 25 ton tvätt, diska och städa. Nån söt tjej som vill tjäna en hacka?


Jag kan ärligen säga, att jag aldrig påverkas av frågan om framgången av ett åtagande. Om jag känner att det är rätt sak att göra, är jag för det, oberoende av möjligt resultat. Att diska, tvätta och runka känns bara inte rätt.

Om en miljon människor tror på något dåraktigt, är det fortfarande dåraktigt.

Kommentarer
Postat av: miller

botten upp

2008-07-30 @ 22:45:56
Postat av: Nadja

Jag är en robust ryska, vad bjuder du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback