Ni hörde om den....

förra kryssningen! När blue hat brothers intog båten med storm, försökte sno en limpa, uppe i kaptenens hytt och blev visiterad, fyllecell, brottningsmatcher, "det finns bra svartingar och det finns dåliga, det här är en bra" "ÖH TJA BILL GATES SKA DU INTE HEM OCH PROGRAMMERA LITE?" till alla som hade glajjer. "Din, äckliga äckliga fitta, jag tänker aldrig bli lika misslyckad som dig"

Summerat i stora drag var det där.

Nu är det 2-dagars kryssning.


Jag hade hamster när jag var liten, som f.ö. min hund käkade upp och spydde ut, men i alla fall, jag känner igen lukten och jag luktardet? Vadfaaaaan hihi.

Semestern börjar med storm, krog på fre, säkert sup på lör, sön-mån-tis, kryssning, ons riddardagarna. Blir en 10-dagars!


Kommentarer
Postat av: Rasmus

HENKA HÄNKA FREDAG, ORDVITS I ALLA DERAS SLAG. DENNA MÅSTE VAR EN AV DE BÄTTRE!

2008-07-09 @ 23:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback