Semester

Saknar att jobba.

Helgen har kantats av diverse erfarenheter såsom småbråk över mina åsikter samt en del provoceringar, men det är lugnt. Jag är en jävla man. Igår var vi hemma hos Emil, var jävligt trevligt! En del Guitar Hero samt Drum Hero(?) Hur som haver, det var roligt och jag blev jävligt packad.

Idag ska vi grilla är det tänkt, fittan Tobias har slängt ihop något, det är trevligt! HIHI

OCH IDAG KOMMER IDA HEM!!!!! FINALLY!

Se på allting som om du såg det för första eller sista gången. Då kommer din tid på jorden vara fylld med glädje.

Kommentarer
Postat av: miller

har du lägg?

2008-07-28 @ 12:01:25
Postat av: Henrik

HAHAHA. Lägg dessutom, akta dig för brorsan, secret service.

Postat av: *HEMLIGT*

Eftersom mitt jobb har hela internet som arbetsplats så hittade jag nu att du skrev secret service här. Sluta upp genast annars kommer vi och knackar på inom kort. Har även satt span och fryst alla dina konton. Hoppas vi aldrig mer behöver prata.

2008-07-28 @ 15:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback