What are you staring at fuckhead?

Sommaren är hittils jävligt rolig, men det är ju ingen badsommar direkt. Jag satt nyss och runkade och tittade ut över gården, vad i helvete? Folk ser ju för fan in från gräsmattan därnere. Jag fortsatte hursomhelst, hittade värsta videon som  fick min penis att explodera. Jag är inte äcklig, jag är bara en badassmotherfucker.


Morgondagen kommer faktiskt bli jävligt spännande, med tanke på min skylt jag satte upp igår. "Lägger du reklam i min brevlåda en gång till kommer jag möblera arslet på dig." Så det ska bli kul att se om jag får någon reklam eller inte.

Nu är jag trött på att supa också, någon som vill dra någonstans? Vadsomhelst, spöa bögar, paintball, bygga ett hus, bota aids, åka och flytta på bilar, alltså typ sjuka grejer, nån parkerar sin bil, sen flyttar vi den 180 grader eller något.

Igår, var vi verkligen i Mariefred? Riktigt jävla rolig kväll alltså! Jag och Jerry skulle ut och hämta lite av våran gömda öl, såklart ligger det 2 mongolider och knullar precis brevid, kommentarerna östes och bilder togs, men jag fick inte på min blixt. Hoppas Jerrys blev bra.

På återseende knullansikten.

Kommentarer
Postat av: miller

okej

2008-07-20 @ 21:26:13
Postat av: Jenny

Du är förjävla bäst

2008-07-21 @ 16:49:20
Postat av: henke

Fantastiskt

Postat av: malte

ge mig vatten husse

2008-07-24 @ 19:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback