BEEEER

Jag har funderat över ett uttryck förbannat mycket veckan som varit; "ibland används lögner för att berätta sanningen" Hur som haver tog jag tag i min tjurskalliga stolthet och släppte på trycket vilket jag inte ångrar för en sekund. Känns endast bra. Bra att personen i fråga tog tag i det aswell.


Nu är inte Hultsfred långt borta och jag känner ticket. Idag är det söndag, det är alltså TICK TICK TICK TICK TICK TICK TICK TICK TICK TICK TICK TICK INNAN BOOOOOOOOOOOOOOOOOM! Helgen summeras i ren och skär fylla kan man säga tyvärr. NOOOOOT IT WAAAAAS HOOOOOT. I fredags intog jag Strängnäs med storm och visade, med total avsaknad av mat i magen hur saker och ting kan gå hursomhelst. Bongade upp mina 9 Staropramen och mordhotade mig till 5 öl till, väl efter detta ställde jag en fråga: "När ska vi dra egentligen?????" HALV TOLV. VAFAN. Detta gick inte för sig i mitt överberusade sinne, tog tag i luren och ringde Jerry och han var påväg till krogen. Vi hade pratat på jobbet om att sätta på morsor, så naturligtvis gick vi in på OT innan Waldemars. Det besöket kan vi väl summera lite halvt: Gammal jobbarkompis som vakt, en ensam trubadurkille som fick veta hut och en uppläxad servitör. Vi var där i 10 minuter.

Nu skulle vi till "superstället" Waldemars, väl där avtog minnet, det kom tillbaka när jag fick SPY LITE. Gick sedan till Citygrillen och beställde det vanliga, kebabtallrik utan grönsaker med extra kebab. Vi fick syn på en mörkhyad man, det resulterade i ungefär 50 16 åringar runt omkring oss, kan väl säga att Ordets Kraft räddade oss ifrån total förudmjukelse där. 50 är absolut ingen överdrivelse heller. Det roligaste med det där var en mörkhyad kvinna i sina bästa år som prompt viftade med fingret och berättade att hon hade 2 miljoner på kontot. Jag avfärdade henne kaxigt med ett fånigt smile ätandes min tallrik.

Nog om fredagen, nu kör vi på lördagen istället. Fantastiska Sara, Jerry och Tobbe var på besök här under dagen. Vi städade min lya, tack kompisar, grillade, drack bira och njöt. Efter några diarréanfall kände jag mig redo för gå ner till Lottenlund. Där i värmen, med musik, bira kände jag, jaaaaa, gud vad sköööönt. Så jag spöade Tobbe och satte på hans brud. När han kvicknade till efter knockouten, var han arg. Detta vreds till ett "Skål Hooba, visst är hon skön?!"

Idag SÖNDAG. Drog jag och Jerry ner till strandbadet och badade, det iskalla vattnet bet sönder min kropp del för del ju längre ut jag gick, tillslut kom det som världens största gädda bitandes runt paketet, I was not proud over the size. Sen blev det skönt.


Väl mött, fittor.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det var som fan..

2008-06-01 @ 19:45:03
Postat av: Jenny

Haha alltid lika underhållande

2008-06-02 @ 01:34:52
Postat av: SARA

ja se på fan!

2008-06-03 @ 19:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback