Jahapp

DÖDA.


Innan jag duschade nyss, så tog jag tag i rakningen av mitt underbart mjuka skägg. Väl inne i badrummet beskådar jag mig själv, inte vacker, men biffig? Vem fan bryr sig. Till min stora förvåning såg jag massa svarta hårstrån på mitt bröst, jag tänkte: "HAR VERKLIGEN MIN MANLIGHET UPPNÅT SITT ABSOLUTA KLIMAX?" Neeeeeej, tamefan, så var inte fallet. Det var ju mitt skägg. Snacka om att lura sig själv.

Exempel på världens skönaste, helt oprovocerat, utan förvarning:


jakob säger:
jag orkar inte chatta, ska vi mötas utanför gröna lund om 10 minuter? ha en blå ros-krans i bröstfickan så jag inte vet vem du är så jag pratar med främlingar också

henriiiik säger:
HAHAHAHA

henriiiik säger:
haha sorry arselpadda men jag ska fan duscha

jakob säger:
jag står redan utanför lisseberg.. vart är du?

jakob säger:
hittar du inte till skaras sommarland eller?

jakob säger:
står en stor skylt: "Kolmården"

jakob säger:
går inte att missa

jakob säger:
vem fan har inte vart på legoland liksom


Hahahahaha! TACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback