Only for the weak.

Sitter här, i mina fuktiga arbetskläder, en smula sliten och ett dunkande huvud, men tankarna är, "fan vad värt"

91 arbetade timmar på 8 dagar har jag och Richard betat igenom, med ett väldigt lyckat resultat och det gick igenom besiktningen aswell. Med beröm från alla håll och kanter är vi nu klara, med ännu mer erfarenhet att lägga till den allt växande listan, glasfasader samt kallfasader. Så jävla nöjd, bekräftelse från det man älskar är totalt jävla underbart. Nu fortsätter vi och bygger vidare på erfarenhetslistan.

Det är bredden som avgör när lågkonjukturen tillkommer, inte sant mina idiotiska medmänniskor?

 Just open your eyes and see that life is beautiful. Will you swear on your life, that no one will cry at my funeral?

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Hård som stål?!?!?!



I promise that i'll laugh at your fucking funeral!:D

Krök i helgen min vän!

2008-07-01 @ 09:40:03
Postat av: Tim

Oooohohoho börjat lyssna på sixx am nu eller?

2008-07-02 @ 02:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback