Skulle vilja...

Sammanfatta Hultsfred och Öland om alla roliga och sjuka grejer men det går inte, det var bara helt underbart, allting..! Dock måste jag medge att Hultsfred var snäppet värre, jag erhåller nämligen en ytterst ovanlig talang, helt oslagbar i moshpits.

En sak vill jag berätta, första gången man träffar en skön riktig stek:

- Jaha, vad jobbar ni grabbar med då?

- Jag är murare och Jakob är svetsare.

- NEJ?! Är det sant? Jävlar vad ballt, jag har aldrig känt riktiga hantverkare. Fan vad ballt, jag skulle vilja vara som er!

Haha, låter som ironi men så var icke fallet. Sjukt kul.

Och JAKOB SÖDERGREN är nog världens roligaste person, vi satt och förkrökade och skrattade i ungefär 8 timmar åt varandra.

Jag flyttar snart och jag tänkte ha en ölhävartävling för oss sköna grabbar vid passande tillfälle.


Vill även berätta vilka bra personer jag och Jerry kan vara, på fyllan, @ öland, såg vi hur 10 blattar tänkte spöa en svensk liten kille för dom råkade gå in i varandra, vi gick imellan som de sanna patrioter vi är, och det hela upplöstes. Jag fick en käftsmäll men det var det värt. Svensken räddades från det ursinne, madness dom jävlarna hävdar sig med. Rädda as.

På återseende, idiotjävlar jag älskar att knulla, döda, skratta, tick tick booom, fitta, väl mött! Greetings!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Hahahahahaha! Du fick även en skallning din jävel. hahaha.



Efter att hooba har blivit skallad säger han ungefär:



-Fan va skönt att du står upp för dig själv, vill du bli min kompis så att jag kan suga av dig.



Första gången henka inte är beundrad av bara sig själv :D hahaha

2008-06-24 @ 09:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback