Wannabe

Ser att på många bloggar, försöker folk vara som den genuina kungen själv, jag, det, the one. Snälla försök inte, ni besitter helt enkelt inte den sköna intelligensen jag erhåller. Jo, Rasmus aka Ragge gör det.

För att kringå det här problemet, fittor, såsom tänkande och effektivitet, bör ni skalla huvudet i en vägg och hoppas på det bästa. Det är en idé? "The greatest knowledge consists that YOU know nothing" - Sokrates.


Ja, imorgon vi fira världens mest efterblivna människas student då, Pierre Henriksson. Ska fan bli kul, liksom, bara Pierre är den roligaste personen på planeten, utan att ens veta om det. Hahaha och det sjuka ääääääär följande brudar, han har faktiskt Mariefreds största penis, även hängpung men det är mindre intressant. Måste vara så sjukt skönt för dig att gå ut plugget, du som har så svårt att fatta, så jag gratulerar dig till friheten. SEXPACK CIGG NÄTLINNE OCH SLÖSAPPANDE MELLAN KANALERNA.


Jag vill fan krama en speciell tjej just nu.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har du funnit kärleken henrik

2008-06-05 @ 19:42:27
Postat av: alexandra

ja de har han! han har funnit mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback