smärta finns icke i mitt vokabulär.

skönt. lurade precis tv-licenssnubben.

- Hej jag är ifrån Radiotjänst Norrland (eller vad han sa)

- Tjenare!

- Ja, du är ju ganska nyinflyttad så jag undrar om du har en tv?

- Nej, det har jag tyvärr inte. Men är en tv är på ingång, jag har riktigt inte råd med det just nu.

- Jahaa, okej! När tror du att du kommer få din TV då?

- Jaadu, som det är ut nu några månader. 3-4 kanske.

- Jaha, okej! Då registrerar jag inte dig just nu då. Utan jag skriver en lapp till dig du skickar in till oss när du köpt din TV.

Sen lite skrivande etc. Det sköna var att TVn stod på. Tur att jag hade musik spelandes =)

Tack o bock för denna tur och imorgon hälsar madeleine på, WIHO :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahaha

2008-03-26 @ 01:01:32
Postat av: blä

*spyr*

2008-03-27 @ 15:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback