Göran Jonsson Bygg AB

Farfars.

Hämtade däcken på hans gård idag, fyfan alltså. Gick runt kollade på alla grejer som hans firma hade förr, alla med märkning. Murarverktyg, 2 miljoner skarvsladdar, frigolit, aaaaaalllt! Han är min inspiration! Han hade 60 anställda som mest, jag ska ha mer.

När han var 20 startade han eget, la ner samma företag när han var 65, avled några månader senare. Han frågade mig när jag gick i åttan, "Nå, vad ska du göra efter skolan?" - "Jag tänkte söka till hockeygymnasium! :D" Farfar: "VA? Ska du hasa runt på nederbörden som levnadsbröd, jävla larv."

hähähä! Göran Jonsson, BYGGMÄSTARE!

Henrik Jonsson Byggnation AB, lite fräckare. om 5 år, dying to reach that age!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Get rich or die trying morsknullare

2008-05-07 @ 21:13:37
Postat av: Anonym

uppdatera.

2008-05-11 @ 18:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback