HA HA HA.

Jajjamensan, för att göra Hultsfred mer spännande skall jag och Jerry ge oss själva nya identiteter. Bruce och Jerry Johnson, halvbröder från Florida som växt upp i Sverige. Det funkade i alla fall prima på en av kryssningarna.

Imorgon ska jag, Jerry, Alex och Maria åka på IN FLAMES @ Gröna Lund!!!!!!! Arbetsklädda, middag på någon fancy restaurant inkluderandes bira, naturligtvis. Sen njuta av In Flames som faktiskt är ett riktigt bra liveband.

Fredag, förfest hos Camilla sen bär det av till krogen.

Lördag, oj oj, hemligt... Nej skoja, men neee.. Vill inte berätta äckliga jävla idiotmedmänniskor.

Torsdag, Pierres studentmottagning och utgång.

TORSDAGEN EFTER DET HULTSFRED!!!!!

NÅGRA VECKOR EFTER DET EN VECKA I ÖLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SEN PÅ SEMESTERN EVENTUELLT MAGALUF I TVÅ VECKOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Batongen används ofta som en lögn i konversationen, svaga personer använder våld framför orden, men orden kommer alltid behålla sin styrka. Ord erbjuder betydelsen till betydelse och för dom som kommer att lyssna, kommer inse den verbala sanningen. Och sanningen är att folket i nutiden väljer oftast batongen framför orden, vilket påvisar stark idioti. Så vad kan vi dra för slutsatser? Är dagens människor övervägande mer idiotiska eftersom dom dras till våld? Eller var det värre förr?

Ragge, inväntar svar från dig. Du vet själv hur det är att diskutera med folk som håller i batongen.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Ja och itne vilken batong som helst, utan den som sitter mellan benen. Jävlar vad jag har fått tjata, de använder den jämt.. :( Skämt åsido.

"Är det du som får festen att fukka ur, eller bangar du?" Det är mitt svar.

Ord är bättre, våld är meningslöst. Men det är sant(jag tycker det kan vara roligt). Fast ska lägga ner det där, allt. Aja vi ses till helgen hooba. Det hoppas jag iaf!

2008-05-30 @ 14:59:34
Postat av: Rasmus

Slutsats: Våld är äckligt, jag kan vara äcklig. Men fan de vill aldrig diskutera då jag skulle munknulla dem verbalt. Jobbigt? Ja.

2008-05-30 @ 15:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback