JADÅÅÅ

Hultsfred om en månad med Jerry. DEAD OR ALIVE - THAT IS THE QUESTION.


Jerry övertalade mig idag:

- Asså Henke fattar du vad kul det kommer bli, du måste fan följa med.

- Eeeh ja?! Varit där 2 gånger dumma halvfinne.

- Ja men och, fan du måste följa med.

- Ja fan, man måste ju faktiskt leva maximalt sina unga år.

Axel, chefen slinker in med ett par ord:

- Ja, det måste man verkligen göra. Klart du ska åka.

Jerry
- JA DÄR HÖR DU!

- Okej då, vi bokar ikväll.

- JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FAN VAD KUL DET KOMMER BLI.


Korrekt styrman.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill nog också!!! Tobbe vill med hehehehehe

2008-05-20 @ 20:04:09
Postat av: Tobias

Nej tack. klarar mig!

2008-05-20 @ 22:50:10
Postat av: Rasmus

Vem fan vill åka till Sveriges lortigaste plats för att endast höra 1/10 av musiken som spelas? För att sedan vandra runt med gummistövlar, dricka "öl" på det absolut "bästa" sätt man kan. För det finns säkert någon som är lika bra som jag på att dricka där? SKULLE INTE TRO DET. Sen vem fan vill kolla på massa äckliga förband som "EmOO_P12_bandet" från haparanda? Hultsfred suger kuk, de som ska dit är misslyckade. Sätt stopp för dina galenskaper nu Henrik, jag är hungrig.

2008-05-21 @ 16:16:17
Postat av: Henke

Hahaha, snacka om triggande, vilket jag antar är din intention. Sen ska man absolut inte uttala sig om saker man INTE varit med om.

Dock så gör alla sina val, Liksom::::!!!!! EN SANN BORGARE PRATAR ALDRIG OM SINA FÖRMÖGENHETER.

Likheterna mellan mig och Rasmus: Henrik ståtlig man, Rasmus, en väldigt förnäm kvinna. eftersom lortighet tydligen är något avskräckande... Snälla SLUTA RASMUS!!!!!!!!! SLUUUUUUUUUUUTA, SLUTA TA VÄRLDSREKORDET I ATT VARA SÅ JÄVLA BÖGIG


Älskar dig, kommer du i helgen bubben fitan.?!

2008-05-21 @ 18:45:42
Postat av: Henke

haahaha läsa igenom sina texter efter man skrivit dom borde man ju..... Likheterna korrigeras till OLIKHETERNA.

2008-05-21 @ 18:46:50
Postat av: Henke

Enerverande... Hård dag på jobbet, funkar aight?

JA JAG FÖRSTOD DIN IRONI. Nothing compares to you (L)

2008-05-21 @ 18:48:35
Postat av: Rasmus

Hård dag på jobbet får vara en ursäkt, även om första steget till att bli vuxen är att erkänna sina misstag (ja, du ska till hultsfred = stort misstag). "Nothing compares to you" är nog det enna sanna du skrivet i denna kommentardiskussion. Fast så sant, bögigt kanske det låter. Men att vara skitig är endast en del av det hela och det är knappast det värsta, för lortig är du ju jämt :D. Kommer imorgon, ska hälsa på dig! Våldgästa din lägenhet med ett stort smile över hela jävla ansiktet som under den hårda ytan representerar "vit helg". Ses imorgon!

2008-05-22 @ 13:27:13
Postat av: Tobias

äcklad

2008-05-23 @ 09:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback