Minnen

Tänkte dra lite hockeyminnen:

Efter varje vinst, när jag klappade Eddie på rumpan och sa: "Kom nu Eddie, let's shower! ;)" och ja det gjorde vi sannerligen, vilket stohej! Vi sjöng Biggest the Best liknande de mäktigaste stämmor.

När jag i nian påstod att min tränare hade en crush för niggrer, vilken tillbakablick!

När Kari körde samma skämt varje match, "Ska jag sopa till dig?" hållandes en kvast. "Dribbla inte på blå, jag nämner inga namn, David"

När Viggo blev så fly förbannad på oss när vi skrek "Mat mat mat mat mat maaaaat"

När Rasmus ville ha tänt i rummet när vi skulle sova på Gotland, MRMR, Mörkrädda Mongos Riksförbund.

Finland, tjeckien.

Jag - den motoriska målskytten. One goal fucking every game!

Jaaa! Vilka sjukt roliga tider, sen fick Sven för sig att vi skulle slå ihop oss med Strängnäs, som nu kallas Gripen. Så sjukt jävla äckligt, dumma idiotjävlar som tror något så dumt på en hockeykarriär i den åldern. Detta gjorde endast att många slutade spela hockey helt. FITOR.

Kommentarer
Postat av: Tobias

ok

2008-05-25 @ 09:48:11
Postat av: Henrik

till skillnad från Tobias, som bara har hemska minnen från sin idrottskarriär.

2008-05-25 @ 19:00:34
Postat av: Ida

idrottskarriär?

2008-05-26 @ 13:52:40
Postat av: Anonym

Tobias har ju spelat handboll ;)

2008-05-27 @ 11:14:26
Postat av: Tobias

ok?

2008-06-01 @ 18:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback