FÖR JAG TAR FÖR MIG.

 Jag tar för mig.

Den dan jag stega in i eran hage, pissa på era träd och befruktade era skyddade kvinnor med min vackra säd. Den dan, kommer jag sent att glömma. Ni skadade och skakade mig hårt men av allt att döma har jag långt kvar. Jag vägrar släppa flaggan, in igen, få en smäll, blöda och ragla. Jag kommer igen, och igen, och igen, och igen!

Jag är ful, men det är på mig alla väntar. Jag har kul, när alla andra längtar. Jag får stryk men jag ler genom blodet, om ni får sista smällen så får jag sista ordet. Att munknulla er parasiter verbalt är bra mer givande! Jag hatar dom alla men ingenting är väl bättre än att veta att man pallar alla svin i sitt liv och jag ler åt dom som stör mig - för det som stör dom är att jag tar för mig.


För det är stor skillnad mellan att häda och bli smädad och det är stor skillnad mellan respekt och rädsla.

Öppna ögonen, livet är kul.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

håll käften? :D

Postat av: Rasmus

:D :) ;) =) =D <D :> => ;> ;D 8) 8D ^^, ^^ <:D <;>



För att med en smiley tar vi oss vidare i denna diskussion: IN I OÄNDLIGHETEN. burr sa katten, sieg heil sa..?

2008-11-13 @ 10:21:45
URL: http://rriggo.blogg.se/
Postat av: Henrik

HAHAHA HUNDEN HUNDAR FENOMEN.

2008-11-13 @ 19:27:49
URL: http://hooba.blogg.se/
Postat av: Mini-Shibby

Glöm inte vattenpipan imorgon! SÅ jävla värt!

2008-11-13 @ 22:28:22
Postat av: Henrik

hAhAhAhA, skrattar :PP

2008-11-14 @ 15:23:43
URL: http://hooba.blogg.se/
Postat av: mashka

hahahaah äckliga

2008-11-15 @ 17:52:48
Postat av: Anonym

omogEN äller vad=!!=!=?

2008-11-20 @ 19:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback