I am mine.

Hallå hejsan!

Efter en fruktansvärd bilresa i tre timmar hem från Värtahamnen är jag nu hemma, bilköer borde bli våldtagna, sådär fruktansvärt, med en kniv, cirkus 1 miljon hugg i arslet. Japp. Är f.ö. fruktansvärt glad. Skrattar hela tiden.

Jävligt kul igår faktiskt, var och kollade på det ohylade laget Mariefred spelandes i DM. Vann med ungefär 50 mål varje match. Jag och Adolphen log, skrattade, hånflinade, hotade, sket på oss och hade det jävligt trevligt. Synd att Robban bröt knät. Men det blir inte helt av att gnälla.. Haha, fifan.. Robban skröt som fan över att han skulle ta sin yngre broder på bio för första gången, han är 6 år duttinutttdutt hihi. När jag var 6 år hade jag sett alla Die Hard filmer på bio, inklusive fyran.

Tänkte tipsa er värdelösa individer om riktigt bra musik, the big four:

Nirvana, Pearl Jam, Soundgarden och Alice in Chains.


Hörrni, ge inte upp, även om gräset inte är lika grönt, även om livet suger, raaap.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

skitmusik

Postat av: JÄRNMANNEN

haha nej då!

2008-11-26 @ 16:53:54
URL: http://hooba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback