Naken, blästrad, skitsur och fotsvett. För jävla kul!

Denna roliga dag har kantats av skratt och förudmjukelse på hög nivå! Jag blev spöad i bowling, redigt spöad. Alexandra vann med ungefär 50 poäng totalt av 7 serier. Till en början verkade allt bra, jag kunde hålla min manlighet på en stadig nivå med hårda kast som resulterade i höga poäng, sen sprack det. Hon slog till med en 173 poängsserie och whopps var hon om mig.

Hon fortsatte sin poängskörd och förudmjukelsen var ett faktum. Jag funderade på om hon ville ställa upp på armbrytning men tänkte även att jag skulle verka sjukt jävla efterbliven - så jag släppte tanken lika snabbt som jag kommer i sängen. "Hur länge är det då?" Fråga Tobias.

Sen blev det "Get Smart" Steve Carell, jävla stjärna!



I don't know what is in my head, but if it's good then I don't mind. The liberation of my life is what I want and what I need.

Kommentarer
Postat av: mashka

"bowling killen" visade du henne hur kan skulle kasta?

2008-11-05 @ 21:34:25
Postat av: mashka

=)

2008-11-05 @ 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback