Pussar och Kramar från JÄRNMANNEN :P

ever had the thought that I could beat every single mother fucker who reads my blog? cuz ur all incompetent.

Tja?

Aaaaaa tack skulle jag kunna få lite godis till mitt kött? Men det är ju konstigt. Varför vill du det? För att jag tycker om båda. Släpp taget om alla oskrivna regler. Hur menar du nu? Till? Japp. Men det är ju tröstlöst hur folk försöker vara någon annan när dom vill få saker gjort. Det är sant. Har du ett exempel? Ja det har jag. T.ex. när man raggar på en brud, då förändras de flesta för att då få smaka på kissemurra eller helt enkelt få vara tillsammans med en tjej. Men det du säger får mig att tänka, då bygger de flesta förhållanden på falskhet? Jajjemensan, du förstod direkt.

Kan jag då dra den geniuna slutsatsen alla de flesta även är dödsdömda? Nej inte riktigt, beror ju på hur olik man är sig själv. Handlar mycket om acceptans från båda parter. Alla människor är olika, alla är benägna till att göra sinnessjuka saker, mer eller mindre. Har du belägg för det du säger? Nej, men jag är så pass världsvan... Aa, det är sant.

Puss&Kram från JÄRNMANNEN.

Kommentarer
Postat av: mashka

hahahahahahhaaha=)

2008-11-11 @ 19:09:02
Postat av: Rasmus

Jag kan med stor sannolikhet säga att om vi satte dig på ett mentalsjukhus skulle ingen av vårdarna undra över varför just DU var där. Ta dina placebo-tabletter nu! :D

Postat av: Henrik

Du vet själv att jag besitter nog med intelligens för att begripa att dom jävla tabletterna inte kommer funka. Hah! :PPP

2008-11-12 @ 19:54:27
URL: http://hooba.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Hahaha, ja det är ju tur det. Men hälften av den kära skara jag umgås med hade inte förstått. Det glädjer mig att du kunde motbevisa min idiotiska "teori" :)

2008-11-13 @ 10:19:10
URL: http://rriggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback