Saknar Hultsfred!

Ska jag bekänna allt så ni verkligen får veta vilken jävla idiot jag är?

Hur jag i moshpits dunkade ner två killar samtidigt, hela tiden.

Hur jag missuppfattade dessa oskrivna moshpitsregler och hoppade efter dom på marken med en hård armbåge på kroppen.

När jag köpte cigg och snodde brudens apelsin och sulade ut den i folkmassorna, träffade en brud i tinningen så hon började grina.

När jag missade Rage Against the Machine för att sno bira, alla var ju där.

Pissade i en bruds tält och förstörde hennes hultsfred.

Hur jag letade utmaningar, gick fram till dom största killarna och var dryg, inget verbalt eller fysiskt motstånd överhuvudtaget.

När jag och Jerry startade Moshpit på Danko Jones och en snubbe kom fram och spräckte både under- och överläppen på mig och sprang därifrån.

När en Stureplansstek tyckte det var så jävla häftigt att snacka med en murare och svetsare.


Beteendet är sjukt svinigt och äckligt, men jag kan inte förneka att det var så sjukt jävla kul på alla sätt och vis, men nuförtiden är man redigt lugn då Jerry flyttat till Örebro den jäveln. OBS, jag slogs inte en enda gång. Blev slagen en gång bara.

Väl mött, murarn.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Du är en sjuk människa du! Men ja gillar dig ändå

2008-11-27 @ 20:52:05
Postat av: Robban

Du är en sjuk människa du! Men ja gillar dig ändå

2008-11-27 @ 20:52:52
Postat av: Rasmus

jag gillar dig inte!

Postat av: Mr nazzi

jag gillar tjejer!

2008-12-10 @ 09:54:15
Postat av: mashka

165kGh3I" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=H165kGh3I

2008-12-19 @ 13:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback