Vadfan i helvete får jag aldrig till det för?

Alltså kolla här, det är fan sjukt. Grabbarna på bygget mobbar mig..

Jag träffar brudar titt som tätt, snygga brudar, snygga som fan. Men jag får fan inte till det? Jag vet inte hur man gör helt jävla fittenkelt. Jag frågade min stört sköna polare Mashka om tips, han sa att jag skulle vara charmig. Men jag kallas JÄRNMANNEN av diverse anledningar och det är helt långt bortom horisonten att vara charmig.

De repliker jag testat:

"Om jag bongar den här ölen får jag en puss då?" Fail.

"- Har du nån pojkvän? - Nej. - Nu har du." Fail.

"KNULLA KNULLA KNULLA" Fail.

"Jag tänkte möblera fittan på dig" Fail.

De gånger jag KNULLAT är då jag inte varit mig själv.....

Så alla 400 läsare, ge mig tips! Det finns verkligen tjej en jag tycker om jättemycket....

Kommentarer
Postat av: mashka

HAHAHAHAH LÅT FLASKAN tala.

2008-11-21 @ 10:50:48
Postat av: jenny

ja älskar dig iaf för den du är hooba!! FniZZZZZaH

2008-11-21 @ 12:41:59
Postat av: Malin

"- Har du nån pojkvän? - Nej. - Nu har du."



Vem föll INTE för den?! :O

Postat av: Madde

Hooba... du måste ge brudarna alternativ. Antingen gå med på att knulla eller bli våldtagna. Då kommer du garanterat få avlossa ett skott i råttan! Haha ;)

2008-11-21 @ 15:17:51
URL: http://Maddelk.bilddagboken.se
Postat av: JÄRNMANNEN

Mashka, det är jag ju bäst i världen på?!



Haha Jenny, klart, men inte fan tar du emot murarkuk.



Malin, skulle du det eller? Haaahaaa



Madde, hahahahahaha =)

2008-11-21 @ 15:54:29
URL: http://hooba.blogg.se/
Postat av: mashka

SLUTA SNACKA SKIT!!! GE FAN I HOOBA,,,NI ÄR INTE VÄRDA HAN ÄMDÅ..EFTERSOM ATT JAG KOMMER ATT SÄGA ATT NI ÄR FULA ELLER ÄCKLIGA...SÅ SLUTA SKRIVA SÖTA INLÄGG DET FUNKAR INTE!!! HATAR ER ALLA SOM FÖRSÖKER VARA GULLIGA OCH SNÄLLA,,,,JAG HATAR VERKLIGEN ER!

2008-11-21 @ 18:52:29
Postat av: Rasmus

jag vill vara gullig :(

2008-11-22 @ 11:21:35
URL: http://rriggo.blogg.se/
Postat av: Johanna

HAHAHAHAH. Martin är sköööööön!!! Men i och med att vi vet att det är mig du är hemligt kär i så.. GE UPP!

2008-12-02 @ 20:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback