:D Hah tja!

Det är fantastiskt hur jag bemästrar andra människor genom mitt manipulativa Järnmannenbeteende. För att vinna en diskussion måste man inte ha rätt, utan bara bevisa att den andre har fel. Det som inte funkar är när man kastar ur sig smörja som liknas en urklippt fitta som blivit bottenlös. Det är ju baaaaaaara idiotisk roligt. Å andra sidan gillar jag att börja runka i en argumentation, då vinner man garanterat..

Som idag, där vi är och jobbar, snackade med kunden som fixar allt material själv:

Jag

- Ursäkta, skulle du kunna vara snäll och fixa mer montageskruv? Den börjar ta slut!

Kund

- Ja visst kan jag ordna det, men hur i helsike kan den vara slut? Du fick en helt ny låda skruv igår, dom kostar 400:-/st.

Jag

- MEN VAD ÄR DITT PROBLEM? (Tog fram kuken och frågade när gubbjäveln själv sist runkade)

En timma senare hade jag mina skruv.

Förstår ni min poäng? Jag måste poängtera att poängen är inte densamme som i sport, utan att mina poäng är som poäng i liknelse med fantastiska ting, så som JÄRNMANNEN.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snickar jävel

2008-10-24 @ 18:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback