Haha, det är skrattretande.

Trots att jag bevisat för min far att jag är manlighet personfierad så släpper han inte sin hårdkokta uppfostrandemetod. Han är inte dum på något sätt men det har alltid varit såhär. Jag: "Jag är sjuk" "Men ge dig för fan, blir du frisk av att gnälla?" Jag: Fyfan vad jobbigt det var! "Bra för dig" osv, inte så vidare intressant.. Men jag ärvde det mesta av honom och det är jag nöjd med. Dock ärvde jag morsans intelligens, för fader besitter ingen större.. Haaaahaa jodå, men min farsa är ingen satsare. Han vågade knappt starta eget när han hade en färdig kundkrets och mycket jobb. Ajaaaaa skitsamma, svammel svammel. Burr sa katten och sieg heil sa hunden.


The love she gives is almost real
Some things inside is always clear
So deep inside my mind I always see

But she will never ever be the one that I need
And she will never ever be the one that I love
But she will always be the one
The only one that I want

I don't know what is in my head
But if it's good then I don't mind
The liberation of my life is what I want and what I need!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

haha, så sant som det var sagt. Hårda män tänker detsamma!

Postat av: Jenny

Hahaha

2008-10-30 @ 14:21:49
Postat av: mashka

"GE FAN I SPRITEN"

2008-10-31 @ 06:56:50
Postat av: Henrik

hahahaha

2008-10-31 @ 16:55:40
URL: http://hooba.blogg.se/
Postat av: ulla

din pappa är narcisisst

2010-04-21 @ 00:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback