I wasn't born with enough middle fingers. But fuck you all. :PPP

Alla är någon annans nigger, jag vet att du är det och likaså jag. Jag var inte född med tillräckligt många långfingrar. Jag behöver inte välja sida, jag borde inte säga detta meeen. Jag hatar hatarn, jag våldtar våldtäksmannen. Jag är en jävla idiot som är mig själv.


Haha och alla simpla apor med deras alienbarn. Haha. Va...? OCH VÄRLDEN ÖPPNAR SINA BEN  FÖR MIG. Världen öppnar sina ben för mig, för en ännu svensk stjärna:S. Den NYA SVENSKA ANTIKRISTNA STJÄRNAN. Jag är född i Sverige, och Sverige hatar mig för den jag är, MEN VADFAN, jag är ERAN SKIT. Rock & Roll nigger! I min närvaro känner sig oskulderna bedragna.

Kan ni känna min styrka?
Ett skott och världen blir mindre. För jag drog och besökte Gud, vet ni vem jag såg? Mig själv.


Väl mött, PATROSCH.

Kommentarer
Postat av: ida

pallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2008-10-08 @ 17:26:32
Postat av: Henrik

haha, du kommenterar alltid i min när jag kommenterat i din, svaret alltså :D

Postat av: Fred från Salem

Det är tur att du inte är så jävla hatisk iaf ;),

ordförrådet är större än min garderob.

Skön blogg fortsätt så.

Jerkas barbara måste du prova!

/Fred

2008-10-13 @ 15:50:07
Postat av: Henrik

Hahaha tjena Fred! Haha, om jag ska! Jag har redan runkat åt tanken att sätta på den.

2008-10-13 @ 17:18:09
URL: http://hooba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback