love is a four letter word, what more?

Helgen har avverkats på en riktigt ejakulerande konstig känsla. Då jag redan i torsdags blev sjuk bestämde jag mig för att ta det jävligt lugnt på fredagen. Det gick ju jävligt bra, nu till det ejakulerande, jag tog världsrekord i antal runk under en fredag, som i sin tur höjde min feber till 40. Men gud så värt. Nåväl, annars lugn fredag.

Upp på lördagen, till bolaget, in på Ica och handla. Vi blev kvar på stan en timma, "tjaa hur är läget?"..... Alla känner järnmannen men järnmannen känner ingen. Nu vidare till åskådandet av Sveriges mest efterblivna sportlag, IFK Mariefred innebandy som till allas stora förvåning spelade bra och vann. Började dricka då för att försöka bli av med min influensa, vilket jag lyckades med. Sen blev det ytterligare förkrök hos Mashka, med Haglund, Sveriges mest underbara jävel, Tim, Ragge och Mashka då da. Klockan närmade sig halv 6 då jag skulle bege mig till Taxinge värdhus med Rille, Jerry och Adolphen för att fira Andreas Jonsson, horan 20 fantastiska år.

Det var sjukt trevligt! Fred, Oscar, Oliver, Martina och Sammy var där också! Förbannat god mat samt trevliga människor. Vi drog några genuina slutsatser och bestämde oss för att befinna oss tidigt på BK, vilket var en god idé. Väl där känner man igen alla efterblivna ansikten som skriker: "jag äääär tooootalt jäääävla blååååst nanana", men kvällen till all ära, den var helt okej! Synd att jag mådde piss bara! Men det som gjorde kvällen rolig var just Ante, Martina, Sammy, Oscar, Oliver och Fred.

Men allt detta firande resulterade i att jag blev jävligt mycket mer sjuk. Var tvungen att stanna hemma idag från jobbet, men ska fan proppa i mig tabletter till morgondagen för att kunna jobba. Jag pallar verkligen inte sitta hemma såhär, klockan är bara halv nio och jag är redan mer än less.

Just det, råkade sabba displayen på min mobil så jag ser inte SMS etc. Värt att lägga på minnet? Upp till er.

Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback