VAD FINNS DET I RYMDEN?

Tjenare alla:)

utomjordingar finns det?

Enligt vad jag tycker så är jag mer än 100% säker att det finns utomjordingar... men Ufo och Alien tror jag knappast på... jag är realist så jag tänker mig hur fan skulle en snubbe på 1900 talet ritade en modelt på ett ufo och just PRESIS lika dan som det sägs finnas i rymden?
Det är presis samma fråga me hur skapades Jorden? jo va fan vad är Oddsen att det finns en ''GUD'' som skapade jorden... eller jag tror lika mycket på ''Big bang'' som det inte finns konkreta bevis inom vetenskapen. det kunde väll för fan lika vara Allt annat en en litet klot brevid en sol.
och ifall det var big bang som skapade den... hur kommmer det sig att det finns 100000000000Milijoner Fler sjärnor? har det funnts 10000000000000 milijoner big bangs eller? neej jag tror ej det....
och om det nu finns så jävlar massa Galaxer stör jag mig helt seriöst på de som säger att det inte finns utomjordingar. så det ska bara 1 på fler 100 milijarder Galazer som ska vara perfect?
haha men hur långt en människas fantasi kan gå... komemr vi nog alldrig lista ut vad som finns i en annan galax ifall vi inte titar dit själv vilket inte kommer hända på ett bra tag.
Undrar bara vem som kan trycka i allt skit snakka i alla religoner. jag tycker inte om de presis men det är bra på en sak det är att ge hopp till folket. och det funkar, men att de ska kriga för det vafan?

Åter till utomjordingar, så om nu alla tror att ufon ser ut som dem gör och alla som säger att de har sett ett ufo rund och platt. så tror jag ej dem. kanske om det kommer en liten unge från afrika som aldrig hört talas om ett Ufo komemr till mig och frågar vad ett platt Karkost som också är rund kan jag tro dem... men inte i denna civilisationen.
jag tror vi aldrig kommer lista ut vad som finns utanför vår galax och hur utomjordingar ser ut. de kan vara 2mil höga 20mil breda vem vet? ingen. aja
nu till disktionen.


Vad Tror ni om Aliens eller utomjordingar? :) jag är intreserad av allt. så skriv vad ni tycker om våran existens och allt ni tror :)

Aja tack :)

Kommentarer
Postat av: Robban

Har varit inne på samma spår som dig och självklart finns det utomjordingar, skulle vara kul att se hur långt i utvecklingen dom kommit, om de finns några me högre intelligens än oss människor och varför dom då inte lyckats färdas till vår galax för att möta oss...

2008-10-14 @ 01:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback