VITAL REMAINS

He raped...the culture of mankind
He raped...the pride of the ancient ways
He raped...all thought of freewill

Förbannade jävla nederbörd som endast duger till hasande i form utav skridskor och klubba, kan det tyckas, men gud dom stackars små liven som aldrig får regn då....... Det resulterade i alla fall till att jag slutade tidigt idag, var hemma 14:00 och jag har varit förbannat rastlös.. Runkat två gånger, duschat och suttit vid datorn som den exemplifierade datornörden. Värdelöst, har jävligt mycket att städa men det skiter man i. Fick tipset om en löprunda och det lät jävligt skönt, men såklart sket jag på mig och det blev inte av... För när jag sket på mig träffade jag mina löparskor. Hah!

Jag och morsan letar som sagt hus, då kom hon med den briljanta iden att jag skulle köpa/få en del mark av farfars gamla gård och bygga nytt. Det lät fantastiskt kul och bra mycket billigare än köp av befintligt hus. Satan vad kul att ha fullt upp på kvällar och helger med att bygga sitt egna hus! I DIE!

Kommentarer
Postat av: mrs. jonsson

spring!!!!!!!! bygg eget hus!!!!!!!!!! massa ställen att ha sex på!!!

2008-10-01 @ 19:18:14
Postat av: Rasmus

Det är inte ett skit kul? Du kommer tröttna på att bygga ditt jävla hus. Detta säger jag inte bara för att jag är avundsjuk utan för att jag vill ju också leka med dig på helgerna blomman.

Postat av: Henrik

Hahaha, kollade upp det där.. Tyvärr fick man itne bygga något där pga. byggnämden har bestämt några regler över marken.

2008-10-02 @ 18:48:08
URL: http://hooba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback