Conditioned to believe that I'm always standing my GROUND!

Ja, sådär, då var kukjobbet på Kolmården klart. Fantastiskt.


LYSSNA PÅ MIG NU:

ORD JAG SÄGER, INGEN JÄVLA ÅNGER, FALSKHET KAN DRA ÅT HELVETE, INGA JÄVLA OSÄKRA I MIN NÄRHET, HAR DU GJORT NÅGOT, STÅ DÅ PÅ DIG, JAG ÄR ANNORLUNDA, JAG STÅR HÄR OBERÖRD MED MITT MITTERSTA FINGER HÖJT, DRA ÅT HELVETE MED ERAN SÅRBARHET.


Seriositeten får ni tolka själva, hihihihihihi. På återseende, även fast gräset inte är lika grönt hos er, fortsätt försök! :)

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Jag läste din blogg och fick inspiration. Det går alltid att tolka olika fuckface. Jag saknar dig med mate! Är det slut på blommor nu blomman? För på min sida är gräset lite grönare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback