Det bästa med att..

mura är när man runkar efter arbetsdagens slut, händerna är så stela, fulla av bruk och såriga så det känns verkligen som att det är någon annan, och då faller ju tankarna åt att Pernilla Wahlgren runkar av en. Tar 2 minuter, det är givet! Det blev en sjukt trevlig kväll hemma hos Jerry i lördags! :) Måste få låna hans Shemale-barbara, THEEEEEEE G-SPOT HERE YOU GOOOOO!


Vad fan ska man skriva om, på, till, vad, hur, varför..... Burr sa katten och sieg heil sa hunden. "Äh jag har ju köpt ny TV så det blir väl bärs ikväll" JUUUUUUST DET, hade ju Casper i helgen då mina ÖVERKLASSföräldrar var på båtträff.. Så jävla trevligt, man mår så bra med den hundens närvaro, finns inte en brud som skulle kunna ersätta honoms sällskap. Nej, är inte kvinnohatare men bevisa motsatsen. Allthough I love pussy:S:S:S:S:S Furthermore..... Sa jag sieg heil?

Ännu ett "just det" TIm Eldebrinks morsa snackade skit om mig, "Gud så annorlunda han ser ut, rakad, skägg och rökte en cigg medans han var ute med hunden."

Va???? Aja, har alltid haft svårt för kontorsråttor. Hoppas på ett ägande svar till detta Tim!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback