Graaaaaaaaaflunds?

Ja, dessa ohövliga människor ringde och berättade kaxigt för mig att jag hade stört mina grannar i helgen, att det skulle kosta mig mellan 1300-1800:- att betala Securitas utryckning. Jag ryckte på axlarna och hoppades på hon skulle känna att jag inte brydde mig ett skit genom telefonen. "Kan jag fortsätta jobba nu?" klick.

Det är faktiskt rätt ballt, vet att de flesta av er tycker det är sjukt ointressant, men SAPA-systemet jag lärde mig för ett par månader sedan är sjukt ballt, SAPA-systemet är en glaskonstruktion som är relativt enkelt för den händige. De ställen jag och Rille jobbat med detta är, SJ's nya hotell i Solna, glasfasad. Kolmårdens nya spa, stora glas som täcker in hela poolområdet. En ny ishockeyhall i Huddinge som har stora glas som täcker ovan entrén. Stalunds Möbler i kungens kurva.

Lite bilder på hur det ser ut:












Där har ni exempel på hur det ser ut! Riktigt ballt, grymt uppskattat jobb som snickarna brukar säga! Ska bygga mig ett fett poolhus i framtiden!

SAPA BUILDING SYSTEMS








Kommentarer
Postat av: Malin

Allvarligt!? Var det du som var Jens-Ahmed alla tre gångerna?... Vad har du emot mig människa?! :D

Postat av: Malin

Haha, borde jag ju kunnat lista ut faktiskt! Särskilt som du råkade skriva din url på dom två sista kommentarerna.. Men då var det mysteriumet löst då, haha! :P

2008-09-09 @ 09:17:28
URL: http://malinkjellin.blogg.se/
Postat av: Ida

:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:PPPPP

Hej! Hihi

2008-09-10 @ 19:47:00
URL: http://md.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback