Helgen

Helgen har spenderats i Eskilstuna och Köping, där det började på Nybron i Eskilstuna. Sjukt trevlig bar med olika stilar, rockbar därnere och "vanligt" däruppe. Gav bartenden 20:- i dricks första drinken, vilket resulterade i 50-50 groggar resten av kvällen. Sen när det stängde skulle vi hem, då lånade Pierre min mobil och försvann, och jag hittade ingen i mitt umgänge från Mariefred...

Så jag åkte med Robert till Köping, där vi sov i hans moders bil över natten, varför går jag inte in på. Vaknade runt 08:00 åkte till Macdonalds för att skita och ta en kaffe, sen cruisade vi iväg och fick för oss att stanna på Strömsholm, en stor hästgård. Där gick vi in kollade på Elitföl med sina föräldrar, snackade med två stycken äldre damer om hästar osv, hahaha. Då började vi spinna på tanken att smöra in sig i dessa hästkretsar, kanske bli bjuden på nån fin herrgårsmiddag med överklassfolk? Jaaaaajaaaa!

Sen åkte vi till en kina-buffé och åt, sen hem och hjälpte till att dränera om deras kåk, dagen gick och vi började förkröka för att sen dra ut på Etage i Köping där ett helt damlag i fotboll var ute. Det var en så jävla äcklig lesbisk tjej som ville se ut som en kille, fan ville slå ihjäl fanskapet, fann henne så störande. Men även detta en sjukt rolig kväll!

Idag har jag varit och rivit plåttak, murat ett sista skift, putsat lite och imorgon blir det att sätta in glaspartier på Kolmården igen. Sover över en natt på Vildmarkshotellet..

Greeings kuksugare.

Kommentarer
Postat av: fW

norrköping ye ye

2008-09-15 @ 22:53:39
Postat av: Rasmus

ja "greeings".. Fan i helvete, knip

Postat av: annonym

"då lånade Pierre min mobil och försvann, och jag hittade ingen i mitt umgänge från Mariefred...

"



"TJA JAG ÄR HENKE, JAG DRAR TILL KÖPING, HERRÅ SYNS PÅ MÅNDAG!"

2008-09-16 @ 19:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback