Woman's wish is a wanna be.

Snart får det fan ta och hända något radikalt innan mina känslor bara bryter ut och raseriet resulterar i total ärlighet som kommer förändra allt. Haha sååå spännande, garvar hela tiden! 

Ditt jävla leende får mig att vilja krossa dina ben, ta en stor skrovlig sten och slipa den len emot ditt skallben. Göra ditt namn känt nationellt genom att lägga dig på rälsen och köra tåget själv. Rulla tolv ton stål rakt över dig, dela dina leder med dom medel som förärats mig. Din blick, dina vidriga ögon skall aldrig mer se så peta ut dom och släng dom!

Jag ska sprida ut dig över stan med resterna av din bil
Jag ska klä mig sämst i Sverige med resterna av din stil
Jag skall stilla mina lustar med resterna av din tjej
sen ställa mig o meta med resterna av dig!

Jag ska ställa mig och pissa på resterna av ditt liv!


":-)"

Kommentarer
Postat av: Rasmus

IS IT WRONG TO BE STRONG!



HAHA I'M STRONG, STRONG!!!! HAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback