A SITUATION LIKE THIS SHOULD NEVER EXIST

Hej...
Jag har den här bloggen av några anledningar, en är att jag inte har några vänner kvar, en så jag kan läsa tillbaka och ta reda på vad jag gjorde dagen innan och när jag dör så finns det en "självmordsblogg" för intresserade att läsa.
-
Nu är det jul. God Jul är väl vad människor säger till varandra va? Normalt brukar vanliga människor ha någon att säga det till, men så är inte fallet för mig. Dom flesta har vänner och familj och dom har inte legat brevid sin plastgran med en nål i sin arm i sin vidriga lya i ett område kallat Pakistan...
-
Dom är inte sinnessjuka.. Dom skriver inte blogg.. Dom ser inte julledigheten koagulera i en sked...
-
Jag tänkte ringa min familj idag, men varför skulle jag förstöra deras jävla jul...?
-
-
-
Det är bara jag, bloggen och några flaskor JD... välkommen till mitt knullade liv.

Kommentarer
Postat av: ado

Catch you on the flipside

2009-12-20 @ 18:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback