Fan vad mycket snö det är ute.

Först borrade jag hål i innertaket, sen skottade jag bort 2 ton snö, sen borrade jag uppe på TAKET!! Sen stoppade jag in ett rör. Sen pissade jag genom röret, fan glömde att köket var där hehe. Sen kom kunden; "Vad tusan, det luktar piss i hela köket?! Vad har hänt?" Jag bah, det var rörmokarn.. "Röris" blev lack, bara sprang mot mig, VAFAN SKA MAN GORA? Sååå tog gasolbrännarn, hah lever att bränna förresten. Så satte eld på honom.. Sen kom bengen, jag bah; "DET VA AXEL" Svar: "Sluta nu, kom med nu" Så började springa... halkade och bröt armen. Kom hem från akuten nyss, ska träffa psykologen imorgon :)
-
-
-
-
Remember when I said: everyone makes me sick? Well, nothing has changed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback