hopeless case

Som känt i våran lilla kära by Mariefred så är det skitsnacket som kännetecknar denna håla, att man har något sorts tvång att säga saker om folk, fastän man inte har underlag för det.
-
Jag jobbar för en hundring i månaden för att skydda Pierre och hans syrra.
-
Jag sa upp mig på jobbet för att kunna kröka med Tobbe och Pierre varje dag.
-
Jag har tydligen sparkat ner en kärring och snott hennes 3 liters vin.

Jag jobbar för en röding, jag sa upp mig för att Pluto bad mig och det var två kärringar jag sparkade ner, vafan jag dricker inte vin? Det var whiskey.
-
Så, sätt igång att snacka XpPpPxpPpPXpPpPpPxPPpPpPPpXPPpppPp

Kommentarer
Postat av: jag ska jag göra?

Det är väl ingen som orkar snacka skit om dig.

2009-12-20 @ 18:10:41
Postat av: henke

fuck you

2009-12-20 @ 18:14:53
Postat av: kungen

hahahhahahahahahah mycket bra skrivet henke!!!(L)

2009-12-20 @ 20:46:16
Postat av: R

my finger on the trigger!!!!!!!!!!!!!

2009-12-21 @ 09:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback