Julen

Som så vackert präglats av enorma fyllor med min till synes bästa vän - dunken. Haft ett gäng julinneboende som förpestat min lya till nya höjder, en ketchupflaska vars position var åt helvete så den hamnade på väggar, tak, golv, skåp som följdes av åtskilliga timmar grovstädning. Fett värt det.
-
Morsan ringde häromdagen, hon sökte "hooba" på Google, hahahaha, det samtalet var intressant, det var den sista människan som skulle få läsa detta skitsnack.
-
Morsan:
-
- Henrik, jag vet att du är benägen till en viss sinnessjukhet, men inte så här pass..?
-
- Morsan, du märker väl hur jag funkar när jag ber mormor på julafton fota mitt rövhål?
-
- Herregud..... Skriv en vettig bok istället, du har förmågan.
-
-
- Jag blir förbannad att inte normala styckindelningar funkar på denna mongolidblogg, måste sitta och göra samtalstreck som en grönjävligt dum fitta som precis hittat pennan i röven som så vidrigt slickar av bajset innan han börjar skriva sin dynga.

Kommentarer
Postat av: rille

ärligt tror fan du skulle kunna skriva en bok skulle vara så sju´kt skum med dina fantasier så skulle blir en storsäljare haha:P

2009-12-29 @ 23:05:48
Postat av: Anonym

Rille, gå en kurs för utvecklingsstörda. För stava kan du fan inte. Eller rättare sagt. En kurs för invandrare, för det är svenskan det är fel på. Inte stavningen.

2010-01-11 @ 20:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback