Söndag

Efter jag lämnat av dom rabiata mongoliderna Simon och Ragge under starten av eftermiddagen så inträffade detta,
-
Jag kommer tuff och rakryggad med min konumpåse innehållandes 4 olika beroenden, så ser jag en grabb sittandes på marken bredvid sin cykel och gråter. Jag går naturligtvis fram och frågar vad som har hänt, då pekar den här lilla grabben mot lekplatsen 30 meter bort och säger: "Dom där borta sparkade sönder min cykel" och grabbens tårar kunde jämföras med Niagrafallen..
-
Jag frågar grabben, varför gjorde dom detta?
-
- Jag vet inte, dom mobbar mig alltid, kastar sten och sliter sönder mina kläder.
-
Detta gjorde mig riktigt förbannad, ber grabben hålla koll på min konsumpåse medans jag ska ta mig ett snack med grabbarna på lekplatsen, åldern snittade omkring 9-10 år. Jag sa; "Grabben där borta är min lillebror, vad sysslar ni med?"
-
Då säger horungarna: "ÄR DU OCKSÅ BÖG?"
-
Så jag slår till ungen på käften, dunkar en unges huvud i ruschkanan samt spottar på två andra.
-
Detta fick mig att må riktigt bra, som om jag uppnåt något bra med mitt liv, som om att jag fullgjort något bra för en gångs skull, inte bara en massa dynga som jag vanligtvis sysslar med. Svårt att förklara, men ja, jag tog liksom ett steg till i livet. Så avslutningsvis, en riktigt bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Ralle

hahahah

2009-12-14 @ 02:15:45
Postat av: R

Perfekt.

2009-12-16 @ 15:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback