Uppväxten

Folk har ofta problem med att förstå mig som människa, här är några anledningar till en del av mina beteenden:

När jag var fyra år och ramlade med cykeln och sa till min pappa att jag hade ont, då sa han: "DU vet inte vad riktig smärta är" och slog mig stenhårt på knät med ett basebollträ.

Fick aldrig se tecknat, när jag var fyra år hade jag sett alla Die Hard filmer.

När jag skulle lära mig att simma, åkte vi en gammal skrotbil som han körde mot vattnet och hoppade ur den precis innan, då skulle jag ta mig upp själv. Första gången jag var i öppet vatten, jag var 5 år.

När jag skulle lära mig att köra bil, då åkte vi upp till Stockholm och vid rusningtrafik lämnade han mig där och sa: "Du ska vara hemma till middag, stoppar snuten dig spring"

När pappa köpte en dator han behövde till bokföringen, satte jag mig och spelade kortspel på den: "DU rör inte en dator överhuvudtaget" och slog mig med en hammare på handen.

Jag ville plugga till läkare, men det fick jag inte. Jag skulle "tillhöra vårat anrika byggarsläkte och föra traditionen vidare"

Ville spela hockey på fritiden med mina kompisar, men skulle istället köra grävmaskin hela tiden.

Fick absolut inte spela golf som alla andra av mina vänner, det var "en jävla bögsport"

Allt detta innan jag var tio år och allt blev bara hårdare...

Kommentarer
Postat av: emil :D

"Allt detta innan jag var tio år och allt blev bara hårdare.." haha lärde du dig köra BIL innan du var 10?:OS:O)::)S:OS

2009-12-02 @ 10:36:42
Postat av: henke

"Man ska lära sig tidigt"...

2009-12-02 @ 19:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback