War buddies

Tänkte skriva ett mer eller mindre seriöst inlägg, men det kommer väl spåra ju mer ord jag spottar ur mig.
Jag har aldrig och kommer aldrig förstå behovet utav offentlig bekräftelse.. Måste man verkligen klargöra för t.ex. sina facebookvänner att man älskar sin flickvän/pojkvän alternativt släkting? Hela tänkandet måste bygga på en osäkerhet hos båda parterna, eller ett tvång från den ena att besvara sin partners virtuellla kärleksförklaring.
-
Vad jag menar är att man självklart gillar sin flickvän/pojkvän om man är tillsammans med denne, vafan att berätta det för oss andra Internetanvändare gör inte er relation starkare? Tror man det är man ett rubbat barn på 13 år. Beteendet gör mig spyfärdig och får mig att tappa respekt för dessa människor..
-
Varför jag skriver detta är för att jag flertalet gånger blivit påhoppad om att jag aldrig skriver snälla eller gulliga saker till kompisar eller släktningar, vad är det för jävla mening? Mina närmsta vet att jag bryr mig och gör allt för dom. Att älta med det gör saken bara töntig, tjatig och tappar tillslut sin mening.
-
Men jag förstår, är man en svikande fitta som gång på gång sviker sina vänner kanske man har ett behov av detta. Några förlåtande rader på msn som följs av vänskapsförklaring på facebook är fina fisken.
Jag själv nöjer mig med mina bröder på fejjan, ständiga tjafsen och bråken sinsemellan gör oss starkare. JAG ÄLSKAR ER BRUSHOR <3<3<3 - titta, helt plötsligt blev hela texten förstörd.

Kommentarer
Postat av: Anela

hahahahah.

Vadå? Spela inte cool nu. Du skriver ju till mig hela tiden att jag är söt, snäll och alldeles underbar. Hur mycket du vill ha mig och att jag i dina ögon är den ultimata tjejen!

(ok, där ljög jag. Rätt mycket dessutom. Men du har aldrig sagt att du vill bryta min ryggrad eller slita ut mina revben som du sagt om andra, så jag antar att du gillar mig lite iallafall!)

Postat av: henke

HHAHAHAHA, jajemen Anela, det gör jag.

2009-12-10 @ 22:11:43
Postat av: czappe

HAHA SÅ JÄVLA RÄTT! JAG ÄLSKAR DIG

2009-12-11 @ 18:11:58
Postat av: R

En lögn är alltid nära sanningen Anela. Alltid.

2009-12-16 @ 15:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback