DEVOUR DEVOUR, SUFFOCATE YOUR OWN EMPIRE.

Hallå hejsan mina fruktansvärt vidriga medmänniskor!

På jobbet är det ställe jag normalt brukar hålla mig i schakt, det ska man göra. Men idag gick det fan inte, av diverse anledningar och irritationer rann det över. Stod och bråkade med en mongolid jävla glaslist som förbannat inte skulle gå att få dit. Så kommer han, otroligt misslyckat utseende erhållen av Gud, oerhört rolig kommentar flyger ur hans äckliga container till käft: "Haha, går det bra?" .......................VAD..FAN TROR DU

Så ja, jag puttade ner honom på ett bord, tejpade fast huvudet pch verkligen knullade sönder allt som hade något med ändtarmsystemet att göra. Nä, jag sa bra "nope"



Är och sätter in glaspartier på ett nytt hotell på Östermalm, jävlar vad mycket snygga brudar. Sen ser man hur fittsekretet rinner likt Niagrafallen när man står där med bilmaskinen och det sprutar betong överallt. "Taaaaaaa mig, din stora, stygga byggare" då kliver man ner från stegen, snyter sig likt en bonde, borstar av dammet, tänder en cigg och ställer sig brevid henne, "vad sa du? raap"





Folk gnäller om att dom själva skriver ointressanta blogginlägg, själv funderar jag mer på när man kan runka igen, när svullnaden lagt sig lite alltså.



Kommentarer
Postat av: Rasmus

Hahahaahahaahahahahaahahahahah sjuka människa

Postat av: Pierre

rAAp..

2009-02-13 @ 14:01:24
Postat av: LV

Hahahahaha

2009-02-17 @ 08:47:09
Postat av: NG

LOL?

2009-02-18 @ 23:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback