FOREVER IN OUR HEARTS - THE HEROES

Tja era avskrap, hur är läget med erat självnedtryckta horliv?


Att ha intellektuell införsikt över logiska situationer är något inte många kan se eller förstå, detta påminns man om varje dag i diverse upptåg som idioter av alla dess slag bemästrar exemplariskt. Att vareviga dag bli redlöst förbannad över folks gräsliga tänkande som absolut inte kan, under några som helst omständigheter betraktas som givande, intellektuellt, vettigt eller ha någon positiv mening överhuvudtaget. Innehar man någon form utav maktposition ska man inte utnjyttna den så folk blir förbannade, sådama människor som mig, poängen;

En del av mina vredesutbrott kommer från jobbet, jag har varit på 6 stora olika byggen, varav fyra av dessa präglas av idioter med utländsk härkomst, polacker, ryssar, letter osv. Dom gör FEL, man kan INTE prata med dom, dom är IVÄGEN, dom SUPER på jobbet.

Det som gör mig så jävla bitter överlag är att man har kompisar utan jobb, men dessa arbetsgivare som väljer dessa avskrap just pga. den såkallade billiga ekonomin är ju bara helt retarderad, dessa människor innebär BARA att man får ta dit svenska hantverkare som får göra om jobbet, ja detta har inträffat på samtliga fyra byggen jag befunnit mig på, även kommit till flertalet privata kunder där t.ex. polacker huserat. 

Jävligt rörigt, hoppas ni förstår. SLUTGILTIGA POÄNGEN:

HENRIK JONSSON BYGGNATION - ALLT INOM:
BYGG
MURNING & PUTS
GLASFASAD
FÖNSTER & DÖRRAR

ANVÄNDER SIG ENDAST AV SVENSK ARBETSKRAFT.


Väl mött.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Om du vill ha en redig karl i din nystartade firma (den framtida nystartade firman..) så är jag redo att jobba hårt för brödfödan ; )

Postat av: Pierre

använder sig endast av SVENSK arbetskraft.

(inge jävla bottenskarp från krigsskadade nationer såsom portugal)



HEHEHehehehEHEHEHEhe

2009-02-18 @ 15:48:40
Postat av: Henrik

Låter lika suveränt som vanligt Rasmus.



Pierre, du låter lika efterbliven som vanligt.

2009-02-18 @ 19:36:26
URL: http://hooba.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har jeans på mig har jag ju sagt!

2009-02-22 @ 13:09:32
Postat av: R

Jag har ju jeans på mig har jag ju sagt!

2009-02-22 @ 13:10:48
Postat av: Robban

Jag är där, lägg in betonghåltagning också HEUHEUHEU

2009-02-22 @ 16:16:57
URL: http://robertgustafsson.blogspot.com
Postat av: Rasmus

MERA UPPDATERINGAR AV Mr.Järnskin

2009-02-23 @ 08:49:52
URL: http://rriggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback