LET'S CELEBRATE GORGEOUS!

Då sitter man här, fundersam och salongsberusad. Lyssnar på låten som innehåller denna fantastiska lyrik: "Fyfan svenska flicka, ditt as, du väljer dina lustar framför din ras" Ja, lyriken är ofta roande om inte mer sann. Nåväl, skitsamma.

Första fredagen på 7 år jag är nykter, den fredagen infaller vackert imorgon! Ska faktiskt bli skönt, önskar Tobbe&Sara en riktigt kul resa, fittorna resar till Thailand i två veckor. Calle, Mashka och Pierre drar en kryssning imorgon och jag lämnas själv, med en väldigt strikt order erhållen av min bestämda fader, "Du kör oss imorgon till Strängnäs" "jaa, min kära Führer"

Det är dåliga tider, likaså min ekonomi. För första gången på 1.5 år frågade jag min fader om pengar, det var jävligt jobbigt men grönjävligt nödvändigt. Nu blir det lugnt med krogen på ett bra jävla tag. Men jag måste ge Mashka en elogé, han vet min nuvarande ekonomiska situation, erbjuder sig direkt att köpa mat och låna ut pengar till kryssningen, guld värd snubbe!

Jag får se hur framtiden ter sig, hur det blir med byggjobb etc, i dessa lågkonjukturtider kan man aldrig räkna med något, så jag tänkte faktiskt söka till några högskolor till hösten, om man nu blir utan jobb, som en liten säkerhet, sen får man välja till hösten om jag vill plugga eller inte. Tiden får utsäga sitt, hittat ett par utbildningar som jag har krävd behörighet till, Byggproduktionsledare, Byggingenjör och ROT Byggingenjör bl. a. är ett par lockade utbildningar.

Jag tänker söka, sen får jag se hur det blir.. Det är 6 månader kvar tills dess!

Stay aryan, puss!

Kommentarer
Postat av: MASHKA

love u :D GE OCH TA SÅ säga! du fattar!!!..plus du vet att jag vill att du ska med!..jag bjuder dig om det är så OCH DU SKA MED IMORGON..men som vi snackade om så måste man.....:)

2009-02-06 @ 00:21:59
Postat av: MASHKA

ANNARS SÅ SES DU, JAG OCH CALLE I LÄGENHETEN I JÖNKÖPING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-06 @ 00:23:32
Postat av: Henrik

Hahahaha, tack som fan, men vafan, sparar istället! :D JÖNKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖPING!!!!

Postat av: passi0n

Hahaha!!! vi saknar dig på irc hooba för helvete

2009-02-06 @ 10:22:07
Postat av: passi0n

Hahaha! vi saknar dig på irc hooba för helvete

2009-02-06 @ 10:22:57
Postat av: Henrik

Haha, får inte skiten att funka Jenny.. :)

2009-02-06 @ 11:47:28
URL: http://hooba.blogg.se/
Postat av: PIERRE

I ALWAYS WANTED YOU TO GO INTO SPACE MAN!! LR JÖNKÖPING, SAMMA SKIT LIGGER BARA PÅ OLIKA STÄLLEN OCH HETER OLIKA OCH ÄR INTE ETT DUGG LIKA MEN ASNICE ÄDNÅ!

2009-02-06 @ 12:36:48
Postat av: calle

ÄLSKAR SPACEMAN

2009-02-06 @ 12:48:29
Postat av: Henrik

LUGNA ER

2009-02-06 @ 16:14:26
URL: http://hooba.blogg.se/
Postat av: passi0n

vad är problemet henrik!!

2009-02-07 @ 03:35:31
Postat av: Henrik

IRC!!!!!!!!! HELVETEEEEEEE PACKAD RAAAAAAP

2009-02-07 @ 18:40:41
URL: http://hooba.blogg.se/
Postat av: Rasmus

psykstört alltså, galet alltså, helt sjukt alltså.. Ja jävlar, katten sket i matskålen.

2009-02-10 @ 14:45:53
URL: http://rriggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback