Hej!

Det är jag som skall tala här idag, det är jag som skall pränta in sanningens underbara fakta i era huvuden. Så snälla, kan ni vara lite tysta medans jag förbereder mig själv för den totala omvridningen som kommer ske i era huvuden, tack!


Nåväl... Det är sant, jag är inte JÄRNMANNEN. Jag är FAGMANNEN. Daaahahaha! Icke! Jävlar, att inte hitta en enda själ man kan mäta sig med, den där stenhårda själsfränden, den där underbart ärliga, den där hysteriskt roliga, den där som är sjuk i huvudet, den där alla älskar eller hatar, den där jäveln som har samma åsikter, den fittan som är perfekt gjord för en redig murarkuk, som klarar av en total förstörelse nere i dom vaginiala regionerna utan att blinka och säga: "Är du redan klar?"


Jajajajaja, idag har det varit grönjävligt lugnt, lurade farsan att han skulle bli farfar. Skönaste reaktionen på det. Nu sitter jag här, i min nystädade lägenhet som jag har förstört med x antal runkar, så nu sitter jag drar in den sunkiga runklukten och tycker livet är underbart, tänder en cigg, sänker en tönt's självförtroende på Facebook, hämtar mina Gorbys ur mikron och slutligen knäpper en fantastisk öl. Ja, liksom, the liberation of my life is what I want and what I need. Jag vet inte vad som snurrar i mitt huvud men om det är bra, då bryr jag mig inte.


Slutligen, KLAPPA MITT HJÄRTA, KLAGA OCH HÖR VALTHORNETS KLANG!

Väl mött.

Kommentarer
Postat av: W

din blogg kan man lita på =D

2009-01-07 @ 20:14:38
Postat av: anonym

du tar ju inte alls sönder tjejerna du tar ju bara sönder din egna..

2009-01-07 @ 23:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback