HEY GIRL! I'M NOT MARRIED!

Sitter här och funderar instinktivt hur jag ska döda en storskalig mängd människor på kortast möjliga tid. Jag saknar Ragge, saknar honom som fan. Vad händer, vad händer.. Varit frukstansvärt jävla sjuk nu i några dagar, folk verkar f.ö. inte kunna förstå att även jag är kapabel till att bli sjuk.

Funderar också på den där "megahiten" The Killers - Human, helt jävla obegripligt, vad fan är bra med den? Jag kan erkänna att några av Måns Zelmerlövs låtar är bra, men den där skiten är INTE bra. Deras tidigare verk är betydligt bättre.

Kom in på kinesisk nummerlogi eller vad fan det heter, vilken fantastisk funktion som inte ljuger någonstans:


Having a 1 Life Path makes you a born leader. You are committed to your goals and strive achieve them. You enjoy living in the limelight and seek attention and praise. You must avoid becoming too aggressive and conceited when dealing with others.

Positive Traits
Individualism, Leadership, Boldness, Courage, Creativity, Determined, Ambitious, Pioneering.
Negative Traits
Egocentric, Overbearing, Repressive, Indolent

Kommentarer
Postat av: Lasu

"Vad fan är bra med den?" Måste man skriva referat om låtar för att idioter ska förstå nu också banbrytarN

2009-01-04 @ 22:32:13
Postat av: Henrik

Hahahaha Lasu.. Spotify..? Hey boy!

Postat av: Rasmus

Jag saknar dig också, lika mycket som en guldfisk är trög!

2009-01-06 @ 04:00:05
URL: http://rriggo.blogg.se/
Postat av: malina

hej hooba :)

2009-01-06 @ 15:45:34
URL: http://malina.devote.se
Postat av: mgb-MrX

LASU!

2009-01-06 @ 16:08:29
URL: http://mgb.blogg.se/
Postat av: hooba

Tjena MAAAAAAAAAALIIIIIIIIIIIINA!

2009-01-06 @ 19:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback