Jag ser när andra blundar.

Sitter här, grönjävligt förbannad och blodig. Graflunds ringde mig nyligen, jag, Martin och Pierre gick ut förrförra helgen, vi pumpade musik till 22:30, vilket är helt enligt reglerna. När vi satt på oss jackorna och skulle gå ut till vår skjuts, ja då står uniformsbögen där och skulle precis plinga på dörren. Till vår förvåning sa att han det var lugnt och att grannarna är oftast tjuriga, drog även den klassiska "Vi alla har varit unga!". Nåväl, så pratade jag med henne och hon häver ur sig detta: "Nej men gud vilken otur du har då, men då skippar vi varningen och skickar bara räkningen på 1800:-"

F A N T A S T I S K T, tack jävla offer.

Så jag tog mitt stolta sinne till fånga, knöt näven, plingade på samtliga dörrar i min trapp, frågade vem fan det var som anmälde mig. Såklart var det min knarkargranne som jag sopade på utav bara helvete, det fick vara nog, han begått olaga intrång hos mig x antal gånger och skrikit efter alkohol/droger. Nej så var det inte, men var bra sugen..

Jag har STOLTHET, JAG HAR HEDER OCH JAG HAR SEDER. 

Folk tycks tro en hel del om mig, sanningen: Jag och mitt umgänge förespråkar inte våld överhuvudtaget sålänge det inte gäller att försvara sig. VI dömer människa till människa. Vi går emellan när det gäller vårt folk, vi tar mer än gärna smällen. Men grejen är att statistik ljuger inte.

TRO för fan inte att jag sopar på en utlänning så fort jag ser honom, det är bara skitsnack.

Kommentarer
Postat av: Horace

Du glömmer bort provokationens underverk.

2009-01-23 @ 14:08:43
Postat av: G

Sieg heil! Tummen upp! ;)

2009-01-24 @ 11:15:02
Postat av: MaRshka^¨

VAFAN DU SPÖAR JU IG HELATIDEN JU!

2009-01-24 @ 14:11:05
Postat av: passi0n

hahahahah

2009-01-25 @ 05:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback