TITANEN IFRÅN BRAUNAU - EUROPAS FRÄMSTE MAN!

Pierre;
- Henke, fan vi måste testa detta någongång, vi säger si och så till den personen så kommer reaktionen vara si och så

Henke;
- Nej.

Pierre;
- Nej....


Det är kul, skratta.

URE BORN A RETARD U UGLY LITTLE FUCK. Ja, det har varit helg och a lá Mankanmanér så har den kantats av oerhörda mängder alkohol. Min morbror frågade mig: "Vad gör du på fritiden? Har du nån hobby?" Jag hade inget svar på den frågan. Jag har fan ingen hobby. Lyckligtvis ska jag bygga på min murarkropp och möjligtvis minska ölmagen med brorsan på Hälsoskaparna. Giggling and smiling ;);););)... Jag ska dekorera väggen med din hjärna för att jag är en mänsklig erektion. Jag tänder på dödande.

Saknar tiderna med farsan när jag var runt 7 år gammal, när vi studerade avrättningar på Youtube, drack bärs och förespråkade idioti. Nu har fanskapet gått och förlovat sig, Just det, gick ut på krogen igår. Samma misslyckade avskrap men vi var ett stort Mariefredsgäng samt lite sköna Nykvarnare så det var helt O.K. PSYCHOSOCIAL!!!!


VAFAN HAR INGET VETTIGT ATT SKRIVABLIR BARA OSAMMANHÄNGADE SKIT HAHAHAHA JA MEN OKEJ

THE ARMY OF ASSHOLES
THEYRE WANKERS IN BLUE
ALL COPS ARE BASTARDS
FUCK YOU!

THE RETARDS ARE BURNING CUZ I HATE MONGOLOIDS.


Hörs&ses, även fast gräset inte är lika grönt hos er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan du är rätt storväxt för att va 10 bast...

2009-01-11 @ 20:29:53
Postat av: hooba

I evighet du lever, du rena sannings tolk!

2009-01-12 @ 18:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback