Vissa får morgonen att gry.

Vaknar, totalt utvilad, sovit i tolv timmar. Jag, Tobbe, Mashka, Calle, Pierre och Johanna värmde upp inför helgens underbara aktiviteter igår. Det är bra, så kroppen kommer igång och tål ännu mer mängder.


Just det.. Jag söker en tjej.

20-årig murare/snickare, ful, skinnskalle, relativt äckligt beteende överlag, som vars framgångar kommer nå absoluta klimax inom byggbranschen, som min släkt, för ärlig, är alldeles för mycket mig själv, för snäll, dumt generös och skrivandes detta märker jag själv att detta är mission impossible 4. Men vänner kanske? Nää, de flesta vill inte vistas med mig. Jaja. What goes around comes around.. Tur att man har grabbarna iaf:

Mashka: Black Skin
Tobbe: Killing Skin
Pierre: Bird Skin
Henke: Top Skin
Tim: Stränkan Skin

Kommentarer
Postat av: MSJonas

Och vart i skin kommer jag in då? Landsförädaren Henrik

2009-01-21 @ 20:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback